niedziela, 20 marca 2011

Ready for Spring!



84 komentarze:

  1. Świetny kubek ! Zestaw również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely top, the print is pretty

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw so pretty dear! Ready for spring! Yay :)

    http://violetheartsmanyshadesofpurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw super! :D
    a kubek mam taki sam :D magiczny.. prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy H&M jest?:D Muszę się po niego wybrać.
    Podoba mi się strasznie bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cute outfit and blog!
    Want to follow each other?
    http://fashuhneestah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny kubek :) super zestawik, już bym chciała żeby tak cieplutko było. A skąd jest bluzka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna koszulka i słodki kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Ta bluzka jest wręcz cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. love this, so beautiful!
    and i love your heart shaped cup,
    its really adorable!!
    Krissy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw. już gotowa bardziej na lato niż na wiosnę :P kubek też super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. shortly perfect20 marca 2011 09:17

    czadowy kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. That cup is so cute!! Lovely outfit too :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny strój !! Przepięknie wyglądasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi również sie kubek podoba :)
    i szorty sa cudowne :) z bluzeczka zestaw przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mało widać ale bardzo mi się podoba, bardzo lubię nosić szorty

    OdpowiedzUsuń
  17. great post!

    http://paramitadana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw!!! Kocham H&M!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie:-) Mogę wiedzieć skąd bluzeczka i szorty??

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo nowy hm magazine <3 muszę lecieć do sklepu i zakupić! ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ śliczna bluzka!!!Można wiedzieć skąd? :))

    OdpowiedzUsuń
  22. the shape of that cup is so cool!
    i have a similar top btw :))

    Tash

    OdpowiedzUsuń
  23. kapitalna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna bluzka i spodenki moglabys napisac z jakiego sklepu?? :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne spodenki! właśnie takich szukam:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 zdjęcie <3 oszalałam <3 cudowne xD

    świetny kubeczek :DD!! pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny zestaw Ewuniu :)

    super kubek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice look and fantastic top! XOXO

    OdpowiedzUsuń
  29. zestaw zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzka, lubię takie odsłaniające ramię:)
    no i kubek fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super strój.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw. ostatnio zwinęłam sobie tą samą gazetke z H&M. to bardzo ciekawy pomysł gdyby wszystkie sieciówki wprowadziły coś takiego nie potrzebowałybyśmy takich gazet jak vogue albo in style.

    OdpowiedzUsuń
  33. super zestaw, chcę wiosnę !!!

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi!

    Where do you buy this t-shirt & shorts? I love them!

    Thanks & kind regards :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  35. oh! jestem zachwycona zestawem;)chcę taki w całości, łącznie z kucykiem na boku;)

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham bransoletki, zdjęcia oraz kubek, aczkolwiek zestaw z porównaniu do poprzednich trochę mdły ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your heart cup!!!

    Kisses!

    http://lipstickcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw!
    Spodenki też mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej, super blog:D:D mam pytanie gdzie zakupilas krótkie spodenki ktore sa na zdjeciu?:>

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna bluzka! i bransoletki, czuć wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne szorty! i branzoletki też super!





    www.scarecrow-and-fungus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz:) Tak wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful outfit!! Like the combination!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj, chciałam zadać pytanie, może nieco "nie na temat",ale b. pomogłabyś mi odpowiedzią, a mianowicie,w jakim rozmiarze jest Twoja (słynna już ;))Krysia z poprzednich postów? Zasanawiam się nad zakupem średniej 30cmx23cm i mam wątpilwości czy jest wystarczająco pojemna. Twoja wygląda w sam raz :) Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Czytelniczka-Podglądaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. skąd masz katalog h&m'u? u mnie w sklepie nigdy ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny zestaw,taki świeży i wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  47. super zestaw, moje ulubione kolorki ;) skąd spodenki?

    zapraszam do mnie - nowy post ;)
    http://mala-czarna90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. love your shirt and your whole outfit :) xx

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję za tyle miłych słów!

    Czytelniczko-podglądaczko ja mam średnią Krysię i jestem z niej bardzo zadowolona. Nie mieści formatu A4, ale na tym szczególnie mi nie zależało:)Najważniejsze, że mieści mnóstwo moich gadżetów:)

    Bluzka jest z Pull&Bear, natomiast szorty zostały kupione w Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś taka zgrabna :) Tylko pozazdrościć :) Używasz jakiegoś balsamu brązującego do ciała ? Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  51. takie szorty muszę mieć na lato!

    OdpowiedzUsuń
  52. Magda ja jestem innego zdania, ale dziękuję:)
    Nie używam kosmetyków brązujących:)

    OdpowiedzUsuń
  53. loving this ensemble, so cute dear! x

    OdpowiedzUsuń
  54. Szorty wyglądają świetnie w połączeniu z tą bluzką! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zapraszam do konkursu wiosennego zorganizowanego na moim blogu:

    http://elwirkaaa.blogspot.com/

    do wygrania kastet- pierścionek na 3 palce!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Lovely top and lovely blog!!!

    XOXOXOX

    Anouckinha´s Closet

    OdpowiedzUsuń
  57. super bluzka! i piękne włosięta :)
    kubek przeboski :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudownie spodenki :)

    zapraszam do zakupu nowego płaszcza hm kolor camel roz. 36 link na allegro : http://allegro.pl/wiosenny-plaszczyk-bezowy-camel-hm-roz-36-i1521377692.html

    OdpowiedzUsuń
  59. ooo, musze się wybrać do h&m-u po tą gazetkę :) Śliczna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  60. lubię te kolorki ciuszków:)
    no i moja ulubiona czarna herbatka z cytryną! mm!

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pracujesz w firmie Oriflame w Ursusie , tak ? :) Czasami chyba Cię widzę :) Mieszkam na Skoroszach :) I jesteś śliczna :) Jak dbasz o cerę, że jest taka nieskazitelna ? :)Jakich kremów, maseczek używasz ? Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  62. Zakochałam się w Twoim kubeczku. Można wiedzieć gdzie go dorwałaś? :) Zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
  63. i to się nazywa wiosna. świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  64. Wręcz powiało latem :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy 18:48 tak pracuję w Ursusie:) Nie pielęgnuję skóry jakoś specjalnie, na co dzień używam kremu Oriflame Skindividual, raz w tygodniu robię maseczkę pomidorową i od czasu do czasu robię mikrodermabrazję:)

    OdpowiedzUsuń
  66. blzuka jest prześwietna

    OdpowiedzUsuń